Rainy day

Hej babes. Sitter på friskis och väntar på mini, vi ska köra pass i en timme och jävlar vad jag ska kötta, är på precis rätt humör för träning idag och det är så skönt! Hade en lektion imorse och skrev "klassens...."-listor. Käkade snabblunch i skolan vilket resulterade i sallad, gurka och tomat haha. Sedan drog vi in till stan och kollade lite allt möjligt, provade boyfriend-jeansen från Hollister som satt som skit och dessutom fastnade på mina anklar (ni vet ankels på engelska, det heter väl ankel på svenska? HAHA jisses vilket fult ord.) så det blev en liten kamp för att få av dom därinne i mörket. Läs: Jag fick råpanik och var nära på att skrika att de skulle hämta en kniv hehe. Men den historien slutade lyckligt och byxorna stannade på sin plats. 
 
Mini åkte tillbaka till skolan för att ha matte och jag åkte tillbaka hem för att plugga lite innan vi skulle hit. Satte mig vid datorn och fastnade totalt framför väldigt mycket internetshopping. Det har kliat så mycket i fingrarna på senaste tiden........(!). Höll först på att köpa uggs men hejdade mig när jag insåg att man inte ska göra ett spontanköp i april som inte kan användas förens oktober ;P Bestämde mig tillslut för ett par vans, ääääckligt snygga och har inte kunnat radera de från min näthinna sedan jag såg de för första gången för några månader sedan. De kommer säkert hem snart så ska ni få ta en titt haha :)))) Sålänge kan ni få en smygtitt:
 
Vardag | |
Upp